2005-02-14

IDE64 Project

Tak jsem dneska zkoušel pod WinVICE rozchodit IDE64 (v reálu připojený harddisk k C64), pod WinVice samozřejmě simulací.

Frozen Bubble64 by mělo chodit i na tom, takže jsem chtěl ověřit, jak to funguje.

Bohužel mám negativní zkušenost.

Problem je v tom, ze ve VICE virtualni HDD neni naformatovanej.

Stahnul jsem IDE64 ROMKU, ve VICE/File/Attach cartdridge image/IDE64 interface image jsem pripojil ide897com.per.

Po resetu je cartdridge pripojena (da se ozkouset pomoci HDINIT, nebo MAN).

Formatovani jsem zkusil - stahnul jsem IDEformat (format4.prg) a ten spustil ve VICE.

Jeste jsem v Settings/Cartdridge settings/IDE64 settings nastavil file: ide.hdd (objevi se s nulovou velikosti) a neauto geometrii a tu pak vypnil v IDE formatu.

IDE format se tvaril, jakoze formatuje, ale stejne nakonec skoncil na HDD error.

Mozna je jeste potreba ten fajl udelat nenulovej - proste na danou velikost, nevim.

Tusi nekdo?